8Undefined offset: 16
977/home/barzinresh/domains/files_program/module/description/view/1200px.php
8Undefined index:
977/home/barzinresh/domains/files_program/module/description/view/1200px.php
ارزش غذایی رشته پلویی - برزین رشته

ارزش غذایی رشته پلویی

بررسی مشخصات غذایی رشته پلویی خام

پیش از مصرف هر نوع خوارکی بایستی ارزش غذایی آن را بررسی نمایید. در این مقاله با هم به بررسی ارزش غذایی و ویتامین های موجود در رشته پلویی می پردازیم. رشته پلویی یکی از محصولاتشرکت برزین رشته می باشد. این ماده خواص بی شماری دارد که دلیل مصرف آن در میان هموطنان عزیز این خواص بی شمار است. رشته پلویی از درشت مغذی ها و ریز مغذی هایی مطابق با جداول زیر تشکیل شده است که ارزش غذایی آن را می سازند. شرکت برزین رشته تولید کننده انواع رشته های خوراکی می باشد شما می توانید برای خرید رشته پلویی در مشهد از فروشگاه برزین رشته اقدام به سفارش نمایید. لازم به ذکر است که از تمامی نقاط کشور امکان سفارش محصولات ما را دارید. 

برزین رشته

جدول ارزش غذایی رشته پلویی خام

ابتدا به بررسی ارزش غذایی رشته پلویی خام می پردازیم و سپس به بررسی مواد مغذی و ارزش غذایی رشته پلویی پخته می پردازیم. ما در آزمایشگاه خود با ابزارآلات آزمایشگاهی دقیق به بررسی جز به جز مواد ویتامینی موجود در این محصول و ارزش غذایی آن پراختیم و نتایج آزمایش خود را در این صفحه با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

ویتامین های رشته پلویی خام

در این قسمت به بررسی ویتامین های موجود در رشته پلویی خام می پردازیم. همانطور که در جدول مشاهده می کنید. رشته پلویی خام عاری از ویتامین های A،D،E،C،B۴ و B۱۲ می باشد. تمامی موارد زیر بطور دقیق با استفاده از دستگاه های آزمایشگاهی موجود در مجموعه برزین رشته انجام شده است. با بررسی موارد زیر می توانید میزان ویتامین های موجود در این نوع رشته خوراکی


جدول ارزش غذایی رشته پلویی خام | برزین رشته
برزین رشته

برزین رشته

مواد معدنی رشته پلویی خام

یکی دیگر از مواردی که ارزش غذایی یک محصول را تعیین می کند، مواد معدنی موجود در آن می باشد. ما با استفاده از دستگاه های مخصوص میزان وجود مواد معدنی در رشته پلویی خام را بررسی کرده ایم و نتایج را در جدول زیر آورده ایم. شرکت برزین رشته تولید کننده انواع رشته های پلویی و رشته آشی می باشد شما می توانید برای سفارش انواع رشته پلویی از جمله رشته پلویی سنتی، رشته پلویی محلی و رشته پلویی قهوه ای به فروشگاه برزین رشته مراجعه نمایید. همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید میزان فسفر و سدیم موجود در رشته پلویی خام بیشتر از سایر مواد معدنی می باشد.

فروش عمده رشته پلویی در مشهد

مجموعه برزین رشته تولید کننده انواع رشته خوراکی می باشد. شما می توانید برای سفارش انواع رشته پلویی در حجم بالا با ما تماس بگیرید. هدف تیم ما همواره این است که بتوانیم محصولات خود را در بالاترین سطح کیفیت با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه کنیم. برای خرید عمده رشته پلویی با ما تماس بگیرید.

مشخصات غذایی رشته پلویی پخته شده

جدول ارزش غذایی رشته پلویی پخته شده

حال به بررسی ارزش غذایی رشته پلویی پخته شده می پردازیم. ارزش غذایی رشته پلویی پخته شده و رشته پلویی خام با یکدیگر تفاوت دارد. در زیر می توانید جدول ارزش غذایی رشته پلویی پخته شده را مشاهده بفرمایید. باید توجه داشته باشید که ارزش غذایی رشته پلویی سنتی و رشته پلویی صنعتی متفاوت می باشد. این رشته پلویی، رشته پلویی صنعتی تولید شده در شرکت برزین رشته می باشد.

ویتامین های رشته پلویی پخته شده

طبق جدول زیر که ویتامین های موجود در رشته پلویی پخته شده را نشان می دهد می توانید شاهد این باشید که نیاسین موجود در رشته پلویی پس از پخته شدن کاهش یافته است و همچنین تمام ریبوفلاوین B۲ موجود در رشته پلویی خام نیز به کلی از بین رفته است. تمامی نتایج زیر با استفاده از دقیق ترین دستگاه های آزمایشگاهی موجود در لابراتور های شرکت برزین رشته تهیه شده است.


برزین رشته
برزین رشته

برزین رشته

مواد معدنی رشته پلویی پخته شده

رشته های پلویی دارای مواد معدنی به مقدار زیادی هستند اما متاسفانه رشته پلویی پس از پخته شدن مواد معدنی آن مانند، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، روی، مس، منگز و سلنیم آن به طرز قابل توجهی کاهش می یابد.

آَش محلی
مقایسه
آرد سوخاری
مقایسه
لخشک
مقایسه
رشته پلویی فله
مقایسه
رشته پلویی (500gr)
مقایسه
رشته آش (4kg)
مقایسه
رشته آش (2kg)
مقایسه
رشته آش (700gr )
مقایسه
رشته آش 500gr
مقایسه