درباره شرکت برزین رشته

شرکت رشته به رشته خیام از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز وتا سال ۱۳۸۸ با نام (خاله ) فعالیت نموده و پس از آن با تغییر نام به برند تجاری برزین رشته به ثبت جهانی رسید.در این سال ها فعالیت در زمینه تولید انواع رشته اعم از رشته آش ، رشته پلو(رشته بوداده ) ، رشته سوپی و همچنین در سال های اخیر آرد سوخاری و بسته بندی حبوبات را محور توسعه شرکت قرار داده است.شرکت رشته به رشته خیام تنها کارخانه بزرگ تولیدکننده رشته بوداده خورد شده در ایران بوده و همچنین مجهز به انواع ماشین آلات روز دنیا و همچنین آزمایشگاه اختصاصی با مهندسین وکادر مجرب می باشد.شرکت برزین رشته در تمام این سال ها سعی براین نموده که محصولاتی با کیفیت در اختیار شما مردم عزیز قرار دهد.چرا که اعتماد وحفظ حقوق واحترام مشتری اعتبار ماست.

خرید آنلاین رشته


برزین رشته ،انواع پودر سوخاری یا آرد سوخاری را با قیمت های مناسب در طعم های مختلف به صورت عمده و خرده در دو مدل فله و بسته بندی به فروش می رساند. خرید این محصول از طریق سفارش حضوری،تلفنی و همچنین از طریق این وب سایت امکان پذیر می باشد.

برزین رشته ،انواع رشته ی غذایی را با قیمت های مناسب در طعم های مختلف به صورت عمده و خرده به شکل بسته بندی بهداشتی به فروش می رساند. خرید این محصول از طریق سفارش حضوری،تلفنی و همچنین از طریق این وب سایت امکان پذیر می باشد.

برزین رشته ،حبوبات بسته بندی شده را با قیمت های مناسب به صورت عمده و خرده به شکل بسته بندی بهداشتی به فروش می رساند.خرید این محصول از طریق سفارش حضوری،تلفنی و همچنین از طریق این وب سایت امکان پذیر می باشد.

سفارش غیر حضوری

شما عزیزان می توانید به ‌جای سفارش حضوری، در وقت خود صرفه جویی کرده و به ‌راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن از منوی فروشگاه در وب سایت برزین رشته دیدن نمایید، جزئیات را به صورت کامل بررسی کنید. پس از بررسی و مقایسه های لازم، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

بی شک معیار ارزیابی یک سازمان و مجموعه ی تولیدی یا خدماتی ،پاسخگویی به نیازهای پیرامون خود است. درک نیازهای جامعه،ذینفعان و مشتریان، سازمان یا مجموعه را در مسیر رشد و توسعه قرار داده و آن را از سایر رقبا متمایز می نماید.درک نیازها و ویژگی سازمانهای متعالی و توجه بر اصول مدیریت وکیفیت، ابزار مهمی برای پاسخگویی و بقاء در عرصه رقابت و توسعه است. درک و پایبندی به اصول مورد استفاده در تعالی سازمانی بعنوان چراغ راهنما برای " برزین رشته " مد نظر است و راه را برای توسعه ی همه جانبه هموار نموده است. بخشی از این مفاهیم و اهداف به شرح ذیل است: *ارزش افزایی مستمر برای مشتریان بالفعل و بالقوه از طریق درک ، پیش بینی و برآورده کردن نیازها ، انتظارات و فرصت ها اولین هدف در رسیدن به توسعه پایدار است.*خلق آینده ای پایدار از طریق تعریف و در میان گذاشتن یک هدف بنیادین که مبنایی را برای چشم اندازها ، ارزش ها ، اخلاقیات و رفتار سازمانی فراگیر فراهم کرده و آینده ما را تضمین کند. *توسعه قابلیت های شرکت ، روش های عملکرد عملیاتی را برای قابلیت ها و ظرفیت های بالفعل و بالقوه تجزیه و تحلیل کرده و زمینه های توسعه مورد نیاز برای دستیابی به اهداف استراتژیک را شناسایی می کند.

ژ 1-1
۰

پرسنل

ژ 1-2
۰

سال تاسیس

ژ 1-3
۰

شرکای تجاری

ژ 1-4
۰

تعداد کارشناسان