8Undefined offset: 16
977/home/barzinresh/domains/files_program/module/description/view/1200px.php
8Undefined index:
977/home/barzinresh/domains/files_program/module/description/view/1200px.php
تولید رشته خوراکی - برزین رشته

بررسی روند تولید انواع رشته خوراکی

از خاطره انگیز ترین غذا هایی که در کشور ما از دیر باز تا کنون مصرف می شده است. آش رشته می باشد. برای پخت این غذای سنتی و دلنشین که یاد ایام خوش گذشته را در دل ما زنده می کند. از رشته آشی استفاده می شود. رشته آشی از انواع رشته خوراکی می باشد.
شرکت رشته به رشته خیام با نام تجاری برزین رشته، تولید کننده و عرضه کننده انواع رشته های خوراکی مانند، رشته آشی، رشته پلویی، رشته آشی محلی، رشته پلویی قهوه ای و ... می باشد. شما می توانید برای خرید انواع رشته آشی به فروشگاه آنلاین برزین رشته مراجعه نمایید.

برزین رشته

روش های تولید انواع رشته خوراکی

ماده اصلی که در تولید رشته ها به کار می رود خمیر گندم می باشد. از جمله خواص گندم که در خمیر آن نیز موجود است، از جمله خواص بی نظیر گندم می توان به تقویت معده، بهبود مشکلات گوارشی، کمک به افزایش اشتها، جلوگیری از سرطان روده و ... همه این موارد خواصی هستند که در گندم و به طبع در خمیر گندم نیز موجود می باشد. رشته های خوراکی معمولا به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شوند.
در تولید رشته آشی به روش سنتی باید با مخلوط کردن آب و آرد خمیر گندم درست می شود، سپس در مرحله بعد این خمیر را نازک می کنند و بوسیله دستگاه مخصوصی آن را به صورت رشته رشته در می آورند. سپس به منظور نچسبیدن این رشته ها به یکدیگر بر روی آنها آرد می ریزند و سپس آنها را روی طناب پهن می کنند تا خشک شوند. شاید از برخی افراد فعال در این حوزه شنیده اید که از نمک نیز در تولید رشته آشی استفاده می شود. از نمک برای خوش طعم شدن رشته و عدم به هم چسبیدن رشته ها به هم استفاده می شود.


تفاوت روش سنتی و صنعتی تولید رشته

در روش سنتی همانطور که بیان شد، از ترکیب آب و آرد همراه با نمک استفاده می شود که آن را با استفاده از دستگاه های دستی به صورت رشته ای در می آورند و تا خشک شدن آن صبر می کنند. در روش صنعتی هم روش کار به همین صورت است ولی از دستگاه های سریع تر و بزرگتر برای این کار استفاده می شود.
برای مثال در روش صنعتی، ترکیب آرد، آب و نمک با استفاده از دستگاه های مخلوط کن بزرگ صنعتی انجام می شود که به افزایش سرعت کار کمک چشمگیری می کند. سپس در مرحله بعدی که بایستی خمیر به شکل نازک در بیاید، از دستگاه های پرس برقی برای این کار استفاده می شود.
مرحله بعدی تولید رشته به روش صنعتی، رشته رشته کردن این خمیر توسط دستگاه های مخصوص که سرعت کار بسیار بالایی دارند انجام می شود. سپس به جای پهن کردن در هوای آزاد جهت خشک شدن آن، از دستگاه های مخصوص خشک کن استفاده می کنند. سپس پس از خشک شدن، رشته ها را برش می دهند و بسته بندی می کنند.

پذیرش نمایندگی سان فلوور با بخشی

شرکت رشته به رشته خیام خدا را شکر توانسته گامی محکم در مسیر تولید انواع رشته برای اولین بار در کشور بردارد. با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیروهای متخصص قادر به تولید رشته آش لخشک و بندکفشی میباشد. هدف مجموعه برزین رشته در وهله اول جلب رضایت مشتریان در کار خود بعد افزایش کیفیت تولید انواع رشته های خوراکی در کشور می باشد.
تیم ما با راه اندازی درگاه آنلاین قصد دارد تا به کمک این درگاه و حذف واسطه ها قیمت نهایی را برای شما عزیزان کاهش دهد. برای خرید عمده انواع رشته خوراکی از جمله رشته آشی، رشته پلویی، ماکارونی و ... با ما تماس حاصل فرمایید.

تولید انواع رشته خوراکی با بالاترین سطح کیفی

چه مواردی تعیین کننده کیفیت بالای رشته ها می باشد؟

مهمترین موردی که در تعیین کیفیت رشته در نظر گرفته می شود. کیفیت مواد اولیه مصرفی در تولید رشته می باشد. دومین موردی که هنگام خرید رشته باید به آن توجه کنید داشتن استاندارد های بهداشتی و غذایی معتبر کشور می باشد. دومین موردی که در مزه و شکل نهایی محصول پس از پخت تاثیر گذار است، استفاده از مواد اولیه به مقدار مناسب می باشد. همچنین مورد مهمی که هم در پخت محصول و هم در شکل محصول بسیار تاثیر چشمگیری دارد برش و شکل دهی به خمیر در روند تولید می باشد. برای مثال اگر ضخامت رشته بیش از حد بشود، رشته پخت درستی نخواهد داشت و از ارزش محصول شما کاسته می شود. مقدار خشک کردن رشته را نیز باید در نظر گرفت برای مثال رشته پلویی را تا حدی خشک می کنند که رطوبت حدود ۵ درصد داشته باشد و رشته آشی باید در نهایت حدود ۱۰ درصد رطوبت داشته باشد.


تولید رشته پلویی در برزین رشته

یکی دیگر از فراورده های رشته ای در مجموعه برزین رشته، رشته پلویی می باشد. رشته پلویی با ترکیب کردن آرد گندم با آب تولید می شود. روند تولید این محصول شباهت به تولید رشته آشی دارد به این صورت که ابتدا توسط دستگاه های مخصوص ترکیب آرد، آب و نمک با یکدیگر تا حد به عمل آمدن مخلوط می شود، سپس توسط دستگاه مخصوص برش می خورد تا به رشته های نازک در بیاید و در دستگاه خشک کن این رشته ها خشک می شود.
در مرحله ی نهایی هم همانند رشته آشی در اندازه های مساوی برش می خورد تا برای بسته بندی مناسب باشد. تفاوت رشته پلویی با رشته آشی بو دادن رشته پلویی پس از برش و نازک تر بودن رشته های آن نسبت به رشته آشی می باشد.

تولید رشته آشی در برزین رشته

برای تولید رشته آشی از در شرکت برزین رشته از آرد گندم درجه یک استفاده می شود که کیفیت نهایی محصول را بالا می برد و در افزایش ارزش غذایی رشته آشی بسیار تاثیر گذار است. سپس نمک و آرد را با آب توسط دستگاه های مخصوص مخلوط می شود تا به مرحله عمل آوری برسد. سپس این خمیر توسط دستگاه های مخصوص به لایه های نازک تبدیل می شود و سپس توسط دستگاه های برش مخصوص موجود در شرکت برزین رشته به صورت رشته به رشته در می آید و به دستگاه خشک کن می رسد.
تا رشته ها خشک شده سپس توسط دستگاه مخصوص در اندازه های مساوی برش بخورند. تا برای بسته بندی آماده شوند. نکته ای که باید در بسته بندی رشته آشی در به آن توجه نمود، این است که بسته بندی باید به صورتی باید که از شکستن رشته ها جلوگیری کند.

شسیبشسی

آَش محلی
مقایسه
آرد سوخاری
مقایسه
لخشک
مقایسه
رشته پلویی فله
مقایسه
رشته پلویی (500gr)
مقایسه
رشته آش (4kg)
مقایسه
رشته آش (2kg)
مقایسه
رشته آش (700gr )
مقایسه
رشته آش 500gr
مقایسه