8Undefined offset: 16
977/home/barzinresh/domains/files_program/module/description/view/1200px.php
8Undefined index:
977/home/barzinresh/domains/files_program/module/description/view/1200px.php
ارزش غذایی رشته آشی - برزین رشته

ارزش غذایی رشته آشی

خرید رشته آشی و بررسی مشخصات غذایی آن

بررسی مشخصات غذایی رشته آشی

از مهمترین نکاتی که پیش از خرید هر محصول خوراکی باید مد نظر قرار دهید، مشخصات غذایی آن می باشد. رشته آشی یکی از مواد خوراکی می باشد که در پخت آش رشته و انواع سوپ مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این مقاله به بررسی ارزش غذایی، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن می پردازیم.
تا به حال این سوال برای شما پیش آمده است که میزان کالری رشته آشی چقدر است؟ یا چه ویتامین هایی در رشته آشی وجود دارد؟ مشخصات غذایی رشته آشی چیست؟ رشته آش از درشت مغذی ها و ریز مغذی هایی مطابق با جداول زیر تشکیل شده است که ارزش غذایی آن را می سازند.

خرید رشته آشی در مشهد | برزین رشته

خرید رشته آشی

در ادامه می توانید جدول مشخصات دقیق رشته آش خشک را مشاهده نمایید. شرکت برزین رشته کلیه آزمایشات خود را با استفاده از برترین دستگاه های آزمایش بر روی رشته آشی در لابراتور های خود انجام داده است و شما نتایج آن را در جدول زیر مشاهده می کنید. برزین رشته کلیه خدمات تولید رشته پلویی و آشی در مشهد را انجام می دهد این مجموعه سعی دارد تا با ارائه رشته آشی مرغوب با قیمت مناسب بتواند نظر مثبت مشتریان عزیز را در کار خود داشته باشد. برای خرید رشته آشی خوب از برزین رشته به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

خرید عمده رشته آشی

یکی از محصولات پر فروش مجموعه برزین رشته، رشته آشی می باشد. شما می توانید برای خرید انواع رشته آشی از فروشگاه برزین رشته اقدام به خرید نمایید. فروشگاه برزین رشته عرضه کننده انواع رشته آشی از جمله رشته آشی ارگانیک، رشته آشی محلی، رشته آشی صنعتی و ... می باشد. برای خرید عمده رشته آشی با بهترین قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

مشخصات غذایی رشته آشی

جدول ارزش غذایی رشته آش خشک

در زیر جدول ارزش غذایی رشته آش خشک را مشاهده می فرمایید. هر صد گرم این محصول دارای ۳۴۰ کیلو کالری انرژی می باشد. همچنین کربوهیدرات رشته آش خام حدود ۶۰ گرم می باشد. نکته مثبت این محصول عدم وجود کلسترول در این ماده می باشد که این محصول را برای افرادی که از چربی خون رنج می برند می برند به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

ویتامین های رشته آش خشک

ویتامین های موجود در رشته آش خشک شامل، ویتامین E، K، تیامین(B۱)، ریبوفلاوین (B۲)، نیاسین (B۳) کولین (B۴)، پانتوتنیک اسید (B۵)، ویتامین B۶ و فولات (B۹) می باشد این ویتامین ها به خودی خود موجب افزایش چشمگیر ارزش غذایی رشته آشی شده است و وجود این ویتامین ها موجب مفید بودن این محصول برای بدن انسان شده است.


ارزش غذایی رشته آش | برزین رشته
ویتامین های رشته آش خشک | برزین رشته

تولید رشته آشی

شرکت برزین رشته تولید کننده انواع رشته های خوراکی می باشد، شما می توانید برای خرید انواع رشته های خوراکی از جمله رشته آشی و رشته پلویی در انواع مختلف، مانند رشته آشی ارگانیک، رشته آشی صنعتی، رشته آشی ۵۰۰ گرمی با قیمت مناسب را از فروشگاه برزین رشته تهیه نمایید. رشته آشی خشک به واسطه ارزش غذایی بالایی که دارد می تواند فروش بسیار بالایی دارد. اما برخی از فروشگاه ها انواع مرغوب رشته آشی را موجود ندارد.
مجموعه برزین رشته مفتخر است که اعلام کند توانسته است مرغوب ترین نوع رشته آشی را با بهترین قیمت برای شما عزیزان تولید و از طریق فروشگاه آنلاین خود به شما عزیزان عرضه می کند. یکی دیگر از محصولات مهم مجموعه برزین رشته، رشته پلویی می باشد، که از نظر ارزش غذایی در سطح بالایی قرار می گیرد و می تواند جایگزین خوبی برای برنج باشد.


مواد معدنی رشته آش | برزین رشته

مواد معدنی رشته آش خشک

یکی دیگر از فاکتور های تعیین ارزش غذایی رشته آش خشک، میزان مواد معدنی موجود در این محصول می باشد این محصول دارای مقدار زیادی پتاسیم می باشد. پتاسیم در بدن می تواند به کاهش حس خستگی و کمک به به افزایش سطح انرژی شما، تنظیم فشار خون، کنترل وزن و ... می کند. یکی دیگر از مواد معدنی غالب در رشته آش خشک منیزیم می باشد از فواید این ماده برای بدن می توان به جلوگیری از افسردگی، سلامت استخوان با کمک کردن به جذب کلسیم اشاره کرد.مواد معدنی موجود در رشته آش خشک موجب بهبود وضعیت این ماده خوارکی از لحاظ ارزش غذایی شده است.

خرید محصولات شرکت برزین رشته

آَش محلی
مقایسه
آرد سوخاری
مقایسه
لخشک
مقایسه
رشته پلویی فله
مقایسه
رشته پلویی (500gr)
مقایسه
رشته آش (4kg)
مقایسه
رشته آش (2kg)
مقایسه
رشته آش (700gr )
مقایسه
رشته آش 500gr
مقایسه